Nedenfor finder du svar på ofte stillede spørgsmål og anden relevant information.
Du er altid velkommen til at kontakte vores support på telefon
+45 4256 0200 eller hello@pingodocs.dk
Det afhænger tit af dine eksisterende processer, men som eksempel kan KYC processen (kundekendskabsprocedurer iht. hvidvaskloven) igangsættes på 1 minut, hvorefter klienten selv udfylder, og du tjekker den modtagne rapport med de nødvendige oplysninger. I langt de fleste tilfælde er KYC-processen klaret på 5-7 minutter, inkl. sikring af dokumentation til brug for tilsyn. Til sammenligning kan manuel håndtering med indhentelse af ID, søgning i PEP- og sanktionslister, risikovurdering m.v. let tage 1 time eller længere.Tidsbesparelse Documents:Det afhænger af dine eksisterende processer, men som eksempel kan stiftelsesdokument, vedtægter og ejerbog til en selskabsstiftelse genereres ved besvarelse af en række spørgsmål på 2-5 minutter (med eget logo og skrifttype) klar til underskrift. Til sammenligning kan manuel udarbejdelse let tage 1-2 timer for en gennemsnitsmedarbejder.
Ja, det kan gøres i Pingo Lounge. Det kan også lade sig gøre at flytte en template fra Pingo Templates til Pingo Lounge og få den tilpasset nøjagtig som man ønsker. Dermed kan man lynhurtigt komme i gang med automatisering af helt egne dokumenter med helt eget indhold og udtryk. Kontakt os på hello@pingodocs.dk for mere information om dette.
Nej, Pingos data hostes i Danmark og forlader ikke EU/EØS.
Du besvarer en række spørgsmål om din konkrete sag og ønsker til dokumentindhold, hvorefter et eller flere dokumenter genereres automatisk og en e-mail med det færdige dokument i word og pdf-format sendes til din e-mail adresse. Dokumentet kan også sendes direkte til underskrift med NemID fra løsningen.
Ja, KYC-spørgerammen findes både på dansk og engelsk og tilpasser sig til udenlandske klienter (der f.eks. ikke har et CVR-nr.).
Ja, alle dokumenter genereret i Pingo kan sendes til digital underskrift med NemID (og andre nordiske eID direkte fra løsningen)
Ja, du har selv fuld kontrol over sletning af alle dokumenter i Pingo.
Ja, alle dokumenter kan tilpasses individuelt i word – på samme måde, som var de oprettet manuelt.
Alle dokumenter sættes op med din virksomheds eget ”look and feel”, dvs. med eget logo, styling, typografi m.v.
Nej, Pingo rådgiver ikke selvstændigt, men stiller en digital værktøjskasse til rådighed for advokater, som står for den konkrete rådgivning.
Du kan altid finde kontaktoplysninger til Pingo her. Du kan også booke en demo her.
Vi stiller meget gerne op til onboardingdemoer, svarer på alle spørgsmål m.v., så I kommer godt i gang med at få den maksimale værdi ud af systemet så hurtigt som muligt. Du kan også bruge chat-funktionen nederst til højre på skærmen.
Nej, Pingo kræver ingen installation. Alt kan tilgås fra enhver browser.
Send en mail på mail@pingodocs.dk. Du kan også bruge chat-funktionen nederst til højre på skærmen. Vi arbejder hver dag for at undgå alle fejl, men ind i mellem kan en enkelt smutter ikke undgås, og vi vil være meget taknemmelige for al feedback – både godt og skidt. Det er sådan Pingo bliver endnu bedre.
Pingo er databehandler for vores kunder. Vores standardbetingelser indeholder den nødvendige databehandleraftale.
Når et dokument er genereret fra Pingo modtages det direkte i brugerens mailbox, og kan derfra journaliseres i alle sagsbehandlingssystemer. Dokumentet kan også downloades fra browseren.Fra f.eks. Navokat er der direkte link til Pingo.
Alt data i Pingos platform er sikret ved kryptering, og kan alene tilgås af den enkelte bruger eller et valgt team for brugeren. Alle e-mails der sendes fra Pingo, sendes også krypteret.Vi følger løbende diverse sikkerhedsanbefalinger og f.eks. vejledninger fra Datatilsynet og indretter os i overensstemmelse hermed.
Det afhænger tit af dine eksisterende processer, men som eksempel kan KYC processen (kundekendskabsprocedurer iht. hvidvaskloven) igangsættes på 1 minut, hvorefter klienten selv udfylder, og du tjekker den modtagne rapport med de nødvendige oplysninger. I langt de fleste tilfælde er KYC-processen klaret på 5-7 minutter, inkl. sikring af dokumentation til brug for tilsyn. Til sammenligning kan manuel håndtering med indhentelse af ID, søgning i PEP- og sanktionslister, risikovurdering m.v. let tage 1 time eller længere.Tidsbesparelse Documents:Det afhænger af dine eksisterende processer, men som eksempel kan stiftelsesdokument, vedtægter og ejerbog til en selskabsstiftelse genereres ved besvarelse af en række spørgsmål på 2-5 minutter (med eget logo og skrifttype) klar til underskrift. Til sammenligning kan manuel udarbejdelse let tage 1-2 timer for en gennemsnitsmedarbejder.
Ja, det kan gøres i Pingo Lounge. Det kan også lade sig gøre at flytte en template fra Pingo Templates til Pingo Lounge og få den tilpasset nøjagtig som man ønsker. Dermed kan man lynhurtigt komme i gang med automatisering af helt egne dokumenter med helt eget indhold og udtryk. Kontakt os på hello@pingodocs.dk for mere information om dette.
Nej, Pingos data hostes i Danmark og forlader ikke EU/EØS.
Du besvarer en række spørgsmål om din konkrete sag og ønsker til dokumentindhold, hvorefter et eller flere dokumenter genereres automatisk og en e-mail med det færdige dokument i word og pdf-format sendes til din e-mail adresse. Dokumentet kan også sendes direkte til underskrift med NemID fra løsningen.
Ja, KYC-spørgerammen findes både på dansk og engelsk og tilpasser sig til udenlandske klienter (der f.eks. ikke har et CVR-nr.).
Ja, alle dokumenter genereret i Pingo kan sendes til digital underskrift med NemID (og andre nordiske eID direkte fra løsningen)
Ja, du har selv fuld kontrol over sletning af alle dokumenter i Pingo.
Ja, alle dokumenter kan tilpasses individuelt i word – på samme måde, som var de oprettet manuelt.
Alle dokumenter sættes op med din virksomheds eget ”look and feel”, dvs. med eget logo, styling, typografi m.v.
Nej, Pingo rådgiver ikke selvstændigt, men stiller en digital værktøjskasse til rådighed for advokater, som står for den konkrete rådgivning.
Du kan altid finde kontaktoplysninger til Pingo her. Du kan også booke en demo her.
Vi stiller meget gerne op til onboardingdemoer, svarer på alle spørgsmål m.v., så I kommer godt i gang med at få den maksimale værdi ud af systemet så hurtigt som muligt. Du kan også bruge chat-funktionen nederst til højre på skærmen.
Nej, Pingo kræver ingen installation. Alt kan tilgås fra enhver browser.
Send en mail på mail@pingodocs.dk. Du kan også bruge chat-funktionen nederst til højre på skærmen. Vi arbejder hver dag for at undgå alle fejl, men ind i mellem kan en enkelt smutter ikke undgås, og vi vil være meget taknemmelige for al feedback – både godt og skidt. Det er sådan Pingo bliver endnu bedre.
Pingo er databehandler for vores kunder. Vores standardbetingelser indeholder den nødvendige databehandleraftale.
Når et dokument er genereret fra Pingo modtages det direkte i brugerens mailbox, og kan derfra journaliseres i alle sagsbehandlingssystemer. Dokumentet kan også downloades fra browseren.Fra f.eks. Navokat er der direkte link til Pingo.
Alt data i Pingos platform er sikret ved kryptering, og kan alene tilgås af den enkelte bruger eller et valgt team for brugeren. Alle e-mails der sendes fra Pingo, sendes også krypteret.Vi følger løbende diverse sikkerhedsanbefalinger og f.eks. vejledninger fra Datatilsynet og indretter os i overensstemmelse hermed.