Support
FAQ
Support

Ofte stillede spørgsmål

Alt du behøver at vide omkring Pingo
Pingo Comply - KYC Person - set fra klientens side
Se hvordan det ser ud for dine klienter når de modtager en KYC-anmodning
Pingo Comply - KYC-person anmodning
Skal du sende KYC anmodning afsted til én eller en enkeltmansvirksomhed?
Ret i et dokument
Du kan let og enkelt rette i alle dine dokumenter, se her hvordan du gør
Sådan gemmer og printer du en rentebergning
Pingo Signatures - Dokumenter generet i Pingo Documents
Se her hvordan du kan sende et dokument du har genereret i Pingo til elektronisk underskrift
Pingo Comply - KYC selskab fra klientens side og rapport
Kan man få automatiseret egne templates, så de fungerer ligesom Pingo Templates med automatiserede spørgerammer, søgning i CVR, adresseregister mv.?
Navigator Smart Tools
Kom godt i gang med Navigator Smart Tools
Pingo Comply - KYC-Selskab - med videre invitationer
Pingo Comply - KYC links i egne mails
Dokumentgenerering demo - Selskabsstiftelse
Du kan her se hvordan du generere et dokument nemt og enkelt i Pingos løsning
Kopier funktionen
Øg din effektivitet!
Pingo Comply - KYC - overvågning af selskaber
Opret en overvågning i Pingo Comply
Tilpasning af profiloplysninger
Skal du have ændret nogle af de oplysninger der står i din profil?
Chatfunktionen
Har du brug for hjælp?
Pingo Tools - Beregnere
Beregnere
Samlet overblik ved Pingo Premium abonnement
Hvad får du som Pingo Premium abonnent?
Anmod funktionen
Lad klienten gøre en del af arbejdet
Sådan får du adgang
Kom igang med Navigator Smart Tools!
Adgang første gang og glemt adgangskode
Få hjælp til at logge ind og skifte din adgangskode
Preview-funktionen
Brug af ”Preview-funktionen” giver mulighed for løbende at teste spørgerammen/dokumentet igennem og se, hvordan dokumentet indtil videre ser ud med de tilvalgte svarmuligheder.
Slet et dokument
Find ud af hvordan du sletter et dokument i din dokument samling
Onboarding og compliancerapport
Kom i gang med KYC
Præsentation af løsningen
Få et hurtigt overblik over løsningen så du ved hvor du skal starte!
Præsentation af Navigator Smart Tools
Få kendskab til beregnere, compliance og skabeloner, samt hvordan du bruger dem.
Overfører Pingo data ud af EU/EØS?
Hvordan virker Pingo?
Kan Comply også bruges til udenlandske klienter?
Kan jeg sende dokumenter til underskrift via Pingo
Kan jeg slette dokumenter i Pingo
Kan jeg redigere i dokumenterne efter de er genereret?
Hvordan er dokumenterne sat op med typografi, logo m.v.
Hvor meget tid kan jeg spare med Pingo?
Er Pingo en advokatvirksomhed?
Jeg har opdaget en fejl eller har anden feedback. Hvordan kan jeg sende det til jer?
Jeg har tegnet abonnement på Pingo, men har brug for hjælp. Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Er Pingo databehandler eller dataansvarlig for data i systemet?
Hvordan er sikkerheden i Pingo?
Er Pingo integreret med de sædvanlige sagsbehandlingssystemer?
Skal jeg installere et program for at bruge Pingo?
Pingo Signatures - Opret digital underskrift
Lær hvordan du bruger den digitale underskriftløsning.
This is some text inside of a div block.
Yes, you can try us for free for 30 days. Our friendly team will work with you to get you up and running as soon as possible.
Can I change my plan later?
Of course. Our pricing scales with your company. Chat to our friendly team to find a solution that works for you.
What is your cancellation policy?
We understand that things change. You can cancel your plan at any time and we’ll refund you the difference already paid.
Can other info be added to an invoice?
Yes, you can try us for free for 30 days. If you want, we’ll provide you with a free, personalized 30-minute onboarding call to get you up and running as soon as possible.
How does billing work?
Plans are per workspace, not per account. You can upgrade one workspace, and still have any number of free workspaces.
How do I change my account email?
You can change the email address associated with your account by going to untitled.com/account from a laptop or desktop.
Is there a free trial available?
Yes, you can try us for free for 30 days. Our friendly team will work with you to get you up and running as soon as possible.
Can I change my plan later?
Of course. Our pricing scales with your company. Chat to our friendly team to find a solution that works for you.
What is your cancellation policy?
We understand that things change. You can cancel your plan at any time and we’ll refund you the difference already paid.
Can other info be added to an invoice?
At the moment, the only way to add additional information to invoices is to add the information to the workspace's name.
Avatar photoAvatar photoAvatar photo

Start your free trial

Can’t find the answer you’re looking for? Please chat to our friendly team.

Tips og tricks

Her kan du finde tips og tricks til din pingo documents løsning
Søg efter guidelines
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.